<3

Fucking fuck off to the fucking fuck shit piss fuck shit.
Bra humör är jag på också.
Jag måste plugga. Jag orkar inte plugga, jag är helt slut. Slutkörd helt enkelt.
Men jag vill jag vill jag vill ha en kamera. Måste plugga. MÅSTE!
Jaja. Jag orkar inte med alla invalida fittmongon.
Jag är jätteirriterad, och vill bara skrika arga saker till alla.
Orkar inte göra det, så jag skiter i det.
Nu har jag ont i ryggen och tänker gå och lägga mig.
Tänker ligga i sängen och surmumla mig till sömns.
Jag orkar inte med mina lärar-miffon och deras ballong-våffel-argument.
Det är så jävla dumt. Eva vet att jag har mvg och hon säger det hela tiden, men när jag sa att mina uppgifter kommer bli lite slarviga eftersom jag har en halv vecka påmig sa hon
"Men jag vet ju inte om du har mvg eller inte om såvida du inte lägger ner GLÖD i alla uppgifter"
"men då kommer ju skiten börja brinna (/fyndigt)"
"Ja men då får du bara g om du inte lägger ner glöd i ditt arbete och tycker att det är kul"

Det har jag ju tid med. GLÖD! DET SKA JAG LÄGGA NER I ALLT JAG GÖR FRÅN OCH MED NU
GLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD
G-G-G-G-G-L-L-L-L-Ö-Ö-Ö-Ö-Ö-Ö-D-D-D-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0