<3

Men du tittar ändå på honom. Undrar om någon ser hur mycket du värker efter hans blickar, hans armar, hans andetag. Undrar om någon ser hur ont du får när du tänker på honom, men hur lycklig du blir när han står nära dig.

Min blogg är så grymt tråkig att det nästan blir ledsamt!
NU PÅ LOVET DÅ BLIR DET LIVAT KAN JAG LOVA! (Det där skrev jag utan att tänka på hur det låter)
Mina linser knullar ur och det är inte så kul :(
Nej fefan, nu ska jag gå och plugga. HIHI TOVE GÖR DU INGET ANNAT ÄN ATT PLUGGA XD??? DU BARA GÖR EN MASSA SKOLARBETE HELA TIDEN HAHA LOLZ XD♥ !!!
Nej, det gör jag inte. Jag gör faktiskt inget annat alls. Faktiskt, så gör jag absolut ingenting annat och om inte jag får göra något annat snart så imploderar jag. Jag kommer ligga i en mosig sås-röra på golvet. När jag imploderar kommer det låta förbannat högt, och jag rekommenderar öronproppar.


Saknar sommarn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0