Född på gator och torg.

Hej bloggen! Det var ett tag sedan, inte sant?
Mitt liv flyter väl på som vanligt, fucking crazy yeah?
Lyssnar på akustiska låtar, Laleh, dricker kaffe och vintermyser. I alla fall när jag är inomhus, för utomhus är det aldeles för kallt, hua! Fikar lite hit och dit med mina vänner, dricker öl i trapphus på kvällarna. Ni vet, det där man ska göra när man är liten. Jag köper kläder på mellandagsrean och skrattar åt att jag lever! Jag dansar runt i mitt rum, men sen snubblar jag på alla tusen saker som ligger på golvet och tappar lusten. Jag måste städa, men jag orkar inte. Jag tar kort med min nya kamera, en Nikon D3000! Tack mamma och pappa! Jag vet då inte hur man ber, var det en bön så... så bad jag för oss. Jag tänkte berätta att jag snart ska göra en helt ny, fräsch blogg, när jag har tid och inspiration. Ni vet, jag har inte mycket av det kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0