Hej hopp

Idag var en bra dag, tycker jag!
Fast jag var så jävla trött att jag slocknade i soffan när jag kom hem.
Morsan blev pissed när hjon kom hem och bah du får itne sova nu D:
Jag bah men watch me typ.
Så ja. Men nu myser jag och kollar på Underworld.
Jag zappade runt lite och sen såg jag att det stod Underworld, sp jag kollade in vad det var
Efter att jag hade läst handlingen såg jag ut såhär ^u^!
Ska kolla om det finns något godis också. Awesome.

Idag drog jag in till stan och träffade Kixx snabbt, sedan kom Louie, och vi gick till Bluefox. På vägen så stötte vi på några av Louies vänner typ, och sedan kom Philip och Adrian.
SEN! Hände något amazing!
Adde hade med sig tre kompisar, och jag hälsade på dom, och så var det en tjej jag tyckte jag kände igen. Hon sa att hon hette sanna och jag sa att jag hette Tove, och sen blev det värsta OMG-momentet; Hon och jag gick på samma kollo för typ 3-4 år sedan! Hon bröt fan armen på mig av misstag HAHAH! Så jävla cp! Båda två bah OMG OFTAAA OMG typ.
Fett ballt.
Men ja, sen gick vi och fikade, Bea kom och sen så satt vi där och chillade.
Jävligt nice asså! Det var riktigt kul.
Sen drog jag mig hemåt, fick sällis av Bea ett tag på tuben.
En toppdag om man jemför(ja det stavas så) med alla andra.

Nu ska jag kolla på Underworld igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0