Mom, Ashleigh fell and died.

Det var någon skojig reklam på min blogg (är?) om att föräldrar inte ska köpa ut. Blablabla, jag skummade igenom det snabbt bara. Sedan stod det såhär: "Om alla föräldrar i en klass snackar ihop sig och bestämmer att barnen inte får dricka alkohol så hälper det. Ungdomar vill ha tydliga gränser." Oh yeah, that's what we want! Vi VILL att hela klassens päron ska säga att vi inte ska dricka, för vi vill ha tydliga gränser, för då gör vi som ni säger.
Ungdomar fungerar ju på det här sättet, att om föräldern säger åt till exempel lilla Lisa att hon aldrig får smaka alkohol, då kommer ju hon dricka alkohol direkt när hon får chansen, just för att hennes päron sagt att det får hon inte göra. För att det är busigt och förbjudet. Och de vuxna dricker ju alkohol hela tiden, varför skulle det vara farligt då? Exakt som med sex.
Det gäller ju att päronen är bra förebilder istället, tycker jag. De ska fan visa att det inte är bra.
De ska låta bli att dricka, för då visar det ungdomarna. Det är det jag tycker i alla fall.
Men what do I care, jag dricker ju inte. Alls. Någonsin, har fan aldrig ens smakat lättöl (jag har faktiskt aldrig smakat lättöl. Jag är lite mer brutal än så)
Peace out and end of story, love is hate and your mother is my bitch.
And I drink Tabasco like water. BITCHaZzh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0