Put the nice man down.

Gör det ont att dö? Nä. Är du säker? Det känns som ett litet stick, där inne någonstans, det kanske är själen, men ont gör det inte. Du och jag har ju ganska olika uppfattningar av smärta. Jo, det är ju så. Skulle det göra ont för mig? Ja, för du är feg. Jag vet. Fast jag tycker om dig ändå. Jag tycker om dig också, stjärnflicka.

Är fett seeeeeggggggggg! Ska plugga mera, har prov i genteknik på tisdag.
Hoppas att jag ska få vg, för då lär jag få vg i NO den här terminen. Jag hoppas hoppas hoppas.
Jag får väl göra mitt bästa. Men jag har fortfarande inte riktigt förstått det här med korsningsscheman... Lend me a hand plz? Jag kopplar inte riiiktigt. Jaja. Vill hem till mamma igen och kolla på sliskfilm och äta mackor. Typ Stardust (som jag av någon underlig anledning kommit att älska) eller Ella Enchanted.
Haha, det är något med mig och sånt där lycklig churlek-tjaffs. Jag vetne.
Jaja, jag vet inte vad jag ska göra nu.
Ska nog dricka te.
Och vara ensam
Och skriva lite. Tjoho. Kanske postar här senare (YAY)
Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0