Sjuk dag. Igen.

Håller på att rensa ut min dator, hade typ 1.94 GB ledigt diskutrymme, lyckat värre. Har avinstallerat alla mina sims nu... (U). Det var fett svårt, satt i typ en kvart och tvekade. Men vafan, det var tvunget att hända någon gång. Laddar ner lite How I met your mother som plåster på såren.
Idag har jag mått rätt bra, har tryckt i mig en massa värktabletter men min feber har inte gått upp på hela dagen.
Det känns bra för då verkar det som om jag håller på att bli frisk. Vi får se imorgon.
Dock börjar jag få lite ont i ryggen.. Bskdhösgä pallar inte.
Gud vad ingenting händer i mitt liv, det känns rätt tråkigt ibland.
Nej fyfan, jag måste sluta klaga. Det finns mycket att göra. (...inte alls)

Hittade förövrigt två LPskivor på vinden med Ebba Grön och Clash, någon som vill köpa? Haha.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0