Fun day.

Jag saknar tiden när jag var lite ball och vågade stå ut. Verkligen. Nu är jag en jävla mainstreempussy.
Borde ta mig ut i livet och bah GRR här är jag. Nej jag vet inte. Det här är ett major problem, jag ser så himla vanlig ut. Men jag vet inteetetetetee. Ena sekunden vill jag inget hellre än att bara vara som alla andra, andra sekunden skäms jag en smula över mig själv för att jag är så otrligt tråkig och förutsägbar.
Någonting måste göras. BUT WAT?
Äh, jag vet inte. Har tänkt skriva om det här inlägget fyra hundra gånger men jag orkar inte.
Nu ska jag hosta lite till. Tjo.

Kommentarer
Postat av: rambäck

du? förutsägbar?! nu skojjar du med mig tove ._.

you rule!!! :O

2009-11-12 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0