grådaskiga grismoderater

Idag köpte jag en ny bok, och jag vaccinerade armen (haha vänta nu).
Jag har så jävla ont att jag kan dö. Fucking piss ass shit. Har ont i nezan också.
Idag gjorde jag klar min franska-text. Den blev faktiskt rätt bra, för att jag hade une ordliste.
Det skulle kunna betyda "en ordlista" på franska. Tyvärr så gör det inte det, det betyder faktiskt ingenting. DELUHI's Yggdalive var nog det sämsta album/minialbum jag någonsin hört. Ska ni bryta mot lagen och ladda ner ska ni förfan ladda ner något annat, Yggdalive var en besvikelse. Japp. Kuvada normada, det är exakt vad det här samhället vill att vi ska bli. Det är typ latin för grismoderat. Bra ord det där, grismoderat.
Okej, jag ljög, det där hittade jag och Lova på för en halv sekund sen. Heähädfhaheusk.
Gud så tråkigt, men men. Jag funderar på att kirra bloggdesign senare idag. I think it will be av.
Japp. Puss och kram, crazy shit.

I can see straight now, and I can understand why
All your lies were covered in honey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0