Happy-go-lucky

I love you more then cigarettes.

Ligger i sängen, mår pissdåligt lol. Börjar misstänka mer och mer att det faktiskt är svinis, men whatever.
Det är i vilket fall som inte kul. Hade nästan 40 graders feber igår. Jag har inte haft feber sedan dagis, och sen så slår den till. IT STRIKES AGAIN (rage)
Nemen. Varförlista:
Varför...
...är Lady Gagas hårförlängningar så fula i Lovegame-videon?
...tror folk automatiskt att de är bra på att fota för att de har en systemkamera?
...är det så att när man precis har lagt sig bekvämt blir man kissnödig?
...ligger min bästa tjocktröja hos Lo?
...tappade jag ner nyckeln på mitt halsband ner i en springa i bilsätet?
...är jag i så dålig form?
...blir jag sjuk på den enda lediga dagen någonsin typ?


Det var dagens varförlista.
Jag kollade igenom min gamla blogg... gud så mycket minnen.
Jag hade glömt bort hälften av grejerna som stod där. Anyhow.
Jag är fett sugen på att rita och måla, men jag har varken material eller inspiration.
Pappa skulle kommit hit idag med färger men det sket sig så det blir inget med det.
Jaja. Och här är en till varför: Varför har man gummisnoddar på benen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0