Leaves

Varför blir jag aldrig frisk? Och varför måste jag skriva en uppsats om ekologi?
Så otroligt tråkigt!
Jag vet inte riktigt vad problemet är med mig.
Jag är bekräftelseknarkare, något som märks mer och mer.
Om inte folk säger att jag är snygg blir jag fett ledsen. Det är inte för att jag tycker att jag är snygg utan för att det är det jag lever på. Sorgligt men sant.
Jag har inga andra kvalitéer.
Jag är rolig, det är sant, på min egen bekostnad gör jag mig rolig hela tiden.
Det är det enda jag har, mig själv. Att göra mig själv till åtlöje, för att folk ska skratta, att vara snygg  och posera på ett kort, för att folk ska tycka om mig och säga att jag ser bra ut. Hur blev jag så?
Folk som träffar mig brukar vara rätt 100 på att jag har asbra självförtroende, just för att jag skrattar och bjuder på mig själv så himla mycket, men det är verkligen motsatt. Jag gör det bara för att jag är så otroligt rädd att bli ensam, bortglömd, hamna i skymundan. Jag måste alltid vara i centrum.
Allt är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0