Magiskt men tragiskt.

Idag är en av de där dagarna där man bara inte blir bra på bild.
Man blir inte riktigt bra någonstans, känner man. Man känner att man bara vill äta något gott och gå och lägga sig igen. Jag hostar som en dåre också! har precis käkat en macka, för jag har hungrat hela dagen.
Vet inte varför, men både jag och mamma är på stört dåligt humör, så vi bråkar som fan. Ingenting man föredrar direkt. Jag lyssnar på Håkan Hellström, mest för att det inte finns någon annan musik som kan reflektera mina känslor just nu. Förutom det faktum att.. ja, man kan väl säga såhär, HATA HATA HATA GÖTEBORG. God jul.

Alla drömmer om fåglar även du även jag
Plötsligt hamnar man väl under en spårvagn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0