Trash smell

The sins are scattered everywhere, they're around me.

Är så jävla sjuk. Darn it.
Sitte roch typ darrar för att jag vill kolla på trueblood så mycket, men jag får inte!
Lova kommer döda sönder mig. Är för övrigt helt inkapabel till att skriva som en normal person, då jag hostar som ett jävla ufo. Det är pissvarmt här också. Har feber som en jävla gris (Ha-ha). Me so funny.
En annan skojig grej är att folk tror att jag hade sex med någon på Louies fest.
Vilket såklart är bullshit, så jävla lösaktig och slampig är jag faktiskt inte.
Jaja. Folk får tro vad dom vill, folk får gärna tro att jag smörar för japangänget eller vafan.
Derp derp couldnt care less.


なにしてんだ俺!(;`皿´)  ※55-69※ 逹瑯→ ( ; _ ; ) (◎ ∀ ◎) säger:
min kille har en liten snopp så jag brukar flyta och mensa på den. är det normalt?

Lova grät lite kiss och lite flyt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0